Laatste avond

2 mei 2015 - New Delhi, India

Stil, ongelooflijk stil is het. En luxe, super de luxe! Waar we zijn? In het Holliday Inn bij het vliegveld van Delhi. De vlucht van Varanasi naar hier zonder geiten overleefd. We hadden slechts een half uur vertraging. Op het vliegveld dus nog wel eventjes moeten wachten. De meligheid slaat al snel toe. We verbazen ons over de hoeveelheid mensen die hier bepaald werk doen. Gemiddeld genomen zijn dat er zeker drie waar het in Nederland door eentje wordt gedaan. Opvallend is dan ook de balie waar je wifi kunt kopen. Daar zit er slechts 1. Later blijkt hij ook nog de bediende te zijn van het karretje met lekkers ernaast. Heel bijzonder. Als nog een Indier achter het kleine deskje gaat staan, gaat ons gesprek al gauw over Wi en Fi. Verder valt overal de bewaking op. Op het vliegveld, maar ook op andere plaatsen, zoals bij ons hotel. Voor de zoveelste keer vandaag wordt de bagage gecheckt en worden we gefouilleerd. Zou het echt nodig zijn? In ieder geval zorgt het voor veel werkgelegenheid. Zo gauw we onze kamers hebben, gaat de bikini aan en genieten we van een wijntje aan de rand van het zwembad. Tsjonge. .wat relaxen zeg! Nog 1 nachtje in Delhi en morgenavond weer thuis slapen. Het is bijna niet voor te stellen. Dan zit ons weekje India erop. Jacky en ik zijn er uit. Het was geweldig, maar voor ons geldt: I Never Do India Again!

1. Ina:
    2 mei 2015
    Ach jullie hebben India nu toch ook wel goed geproefd en beleefd toch? Tot aan de wc toe hihi
    Het land lijkt mij ook geweldig maar ontzettend vies. Ik bedenk me nog wel een paar keer ;-)
    Slaap lekker en morgen een goede vlucht naar huis.
    Dikke knuffel voor jullie beiden.
  2. Martha:
    2 mei 2015
    Na alle hectische dagen is het ook wel even heerlijk om bij te komen. Wat zul je een schone kamer en douche nu extra waarderen! Geniet nog even van dit mooie moment. Goede terugreis. Liefs Marta
  3. Monique:
    2 mei 2015
    Haha, super! Na dit avontuur is thuis ook vakantie :-) een hele goeie reis!!!
  4. Herman:
    5 mei 2015
    Jammer van het afbreken, maar begrijpelijk.