Nog 21 dagen

4 april 2015 - Hengelo, Nederland

Bijna een jaar geleden begon het idee een reis te gaan maken naar China, het land waar ik altijd al graag eens naar toe wilde. Toen ik hoorde dat Jacky ook plannen had in die richting, hebben we contact gelegd en uiteindelijk in september 2014 een prachtige reis geboekt: in 30 dagen van Delhi naar Beijing. Vier indrukwekkende landen gaan we zien: India, Nepal, Tibet en China met alleen maar hoogtepunten. Alle voorbereidingen hebben we getroffen, waaronder de inentingen en het visum voor India. Dit laatste was al een reis op zich. Vandaag over drie weken zitten we om deze tijd in het vliegtuig op weg naar een schitterend en waarschijnlijk onvergetelijk avontuur.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacky:
    Ik heb er zin in:)!
  2. Jacky:
    Ik heb er zin in:)!
  3. Marja:
    4 april 2015
    Jullie inspirerende reis gaat bijna beginnen en ik ga genieten van jullie prachtige verhalen. Veel plezier samen!
  4. Jolande:
    6 april 2015
    Wat een fantastisch avontuur gaan jullie beleven! Ga het zeker volgen.. Nog een paar nachtjes slapen ;-)
  5. Corine:
    6 april 2015
    Heel bijzonder! We kijken uit naar jullie belevenissen, waarvan we via deze weg wel nauwgezet op de hoogte zullen worden gehouden. Alvast veel voorpret en voor straks natuurlijk een goede reis gewenst!
  6. Martha:
    6 april 2015
    wat een bijzondere reis, een geweldig avontuur samen! Wens jullie vast heel veel plezier, veel bijzondere momenten en ervaringen.
  7. Monique:
    7 april 2015
    wens jullie heel veel plezier en wijsheid toe. Het levert jullie vast een enorme verrijking op.
  8. Monique:
    7 april 2015
    wat spannend, en leuk dit blog!!Ik kijk uit naar de foto's en verhalen!
  9. José:
    9 april 2015
    Ik wens jullie heel veel plezier. En geniet van deze bijzondere onvergetelijke trip.
    Ik blijf jullie wel volgen.
  10. Else 12:
    20 april 2015
    Wij wensen veel reis genot ,het zal een hele mooie ervaring zijn .Wij zullen je blijven volgen.
  11. Else 12:
    20 april 2015
    Wij wensen jullie reis genot.zal jullie volgen het lijk ons een helemooie ervaring. Geniet ervan .
  12. Jarno:
    21 april 2015
    Hey Marjan en Jacky......the countdown has begun :-). Ik wens jullie een hele enerverende, bijzondere, spraakmakende en overweldigende reis toe met vele nieuwe indrukken en ervaringen. Geniet er van en kom vol met verhalen weer terug!
  13. E-ers Hgl:
    22 april 2015
    Hoi Marjan en Jacky.
    Nog even tijd voor de laatste voorbereidingen. Wij wensen jullie een hele mooie, indrukwekkende en bijzondere reis toe. We kunnen de verhalen niet afwachten !
    Veel plezier en we blijven jullie volgen....
  14. Suse Scheer:
    22 april 2015
    Heel veel plezier!
  15. Else 12:
    24 april 2015
    Wij wensen jullie een hele goede en rustige reis , geniet ervan we volgen jullie. groetjes
  16. Martha:
    24 april 2015
    Lievr Marjan en Jackie. Het is bijna zover! Wens jullie een ontzettend mooie en bijzondere reis toe. Heerlijk genieten samen van alle mooi dingen je tegenkomt. Heel veel plezier samen. Ik zal je reisblog graag blijven volgen. Liefs Martha