De Bazaar

28 april 2015 - Agra, India

In de middag vertrekken we per tuktuk naar de Bazaar. Volgens Wim hebben we geen plattegrond nodig. De chauffeurs weten je overal naar toe te brengen. Dat hebben we geweten ;-). "Bazar? Roept hij. Oké, oké!". Voor we het weten staan we in een winkel. Hoogstwaarschijnlijk van zijn neef. We voelen ons behoorlijk beetgenomen, maar kopen er toch twee prachtige poefen 'for good price'. Het is erg warm en besluiten even af te koelen in het hotel. Na een patatje gaan we met Damien en Irene een nieuwe poging doen om naar de echte bazaar te komen. En warempel: het lukt. Het is alleen een straatje met wat winkeltjes. Niet zoals wij het kennen. Op de terugweg worden we ingehaald door een andere tuktuk met Peter en Noel er in. Zo humoristisch: in deze inmens grote drukke stad in deze voertuigen je reisgenoten tegenkomen. Hilarisch! De hele groep is inmiddels in het hotel. Zo opfrissen, eten en klaarmaken voor vertrek naar het treinstation. Dan zit dag 4 er op. Ons gevoel is een andere: of we al wel ruim een week onderweg zijn. Zo veel indrukken. Prachtig!

1. Monique:
    28 april 2015
    Supergaaf Marjan! Ik waan me 4 dagen (ruim een week haha) een heel klein beetje mee, heel veel plezier ,veel genieten en foto's maken lieve groet uit Hengelo
  2. Ina:
    28 april 2015
    Tja je ziet zoveel dat je het gevoel hebt veel langer al van huis te zijn. Geniet er lekker van!
    Veel plezier met de treinreis, hopelijk slaap je goed.