New Delhi

26 april 2015 - New Delhi, India

Wakker worden in New Delhi met het vreselijke nieuws dat er al 1800 doden zijn in Nepal. En wat schrijf je dan in je reisblog? Dat de vlucht geweldig is verlopen, het eten aan boord heerlijk was, ik enorm genoten heb van het uitzicht (ik zat aan het raam)? Ja, toch maar doen. We gaan zo ontbijten met de groep. De eerste indrukken zijn prima. Toen we hier vannacht aan kwamen leek het op zijn zachts gezegd geen erg veilige buurt. Benieuwd hoe het er vandaag uit zal zien. We gaan om 1100 uur met taxi's een aantal highlights van de stad bekijken, omdat we morgen al weer verder trekken. Overigens kort maar goed geslapen en nu aan een heerlijk kopje koffie dankzij Jacky.

1. Marja:
    26 april 2015
    Het is zoals het is, rampen hebben altijd een enorme impact, maar jullie reis gaat gewoon door, je leeft mee, dat is wat je kunt doen op dit moment en daarnaast geniet van jullie reis want hier hebben jullie zolang naar uitgekeken!
  2. Monique:
    26 april 2015
    Lieve Marjan, zoals Marja zegt het is zoals het is, het leven is onvoorspelbaar dus je moet nu genieten
  3. Martha:
    26 april 2015
    Lieve Marjan en Jacky. Het leven is niet maakbaar en ook deze omstandigheden niet. Ik hoop dat jullie samen toch enorm mogen genieten van deze bijzondere reis. Liefs Martha
  4. Ina:
    26 april 2015
    Telkens als ik die beelden zie van de ramp krijg ik kippenvel. Wat vreselijk.
    Maar, zoals ik je al appte, ben ik heel blij dat jullie toen nog niet in Nepal waren.
    Geniet van alle moois wat jullie te zien krijgen.
    Dikke knuffel voor jullie beiden.
  5. Herman:
    26 april 2015
    Blij dat jullie niets is overkomen
  6. Anita:
    26 april 2015
    Hoi Marjan, ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangsters. En natuurlijk begin je met gemengde gevoelens aan de reis. Maar, ik hoop dat jullie van al het moois dat jullie gaan zien enorm gaan genieten.
  7. Ria:
    26 april 2015
    Hallo dames, ik deel de mening van mijn voorgangers al kan ik me je gevoelens wel voorstellen. Geniet deze dagen van de mooie highlights van New Dehli. Knuffel